Martinopzee.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Omdat het vorige blog een beetje onoverzichtelijk was, een nieuw adres. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelfvind je in het profiel. De komende 2 1/2 maand reis ik via Frankrijk naar Lissabon, de Canarische eilanden naar St. Maarten waar ik kerst en oud & nieuw ga vieren!

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Martin

Reacties

Reacties

Anno&Marielle

Hej Globetrotter,
We gaan je zeker volgen en kijken weer uit naar je leuke en leerzame verhalen.
Goede reis!

ANDRE DE KEGEL

Beste Martin,
Natuurlijk ben ik wat jaloers, maar ik zal je vooral moeten missen op de J Venture en dat is erger. Bedankt nog eens voor je prachtig exposé verleden week en volgens verwachten we je terug aan boord bij ons in januari.
Goede reis, het ga je goed.

marco

goeie reis , door alle drukte bij mij heb ik je helemaal niet gesproken en zaterdag las ik via toms tweet dat je gister alweer vertrok...
Ik volg je en zie je heelhuids de volgende keer..

Anne

Hee Martin!
ik heb me aangemeld voor je blogs, ben benieuwd!
ik wil je ook via deze weg even feliciteren met je verjaardag! Gefeliciteerd !
Liefs

Ronald uit Gouda

Hallo Martin, leuk dat je ons zo op de hoogte kunt houden en we mee kunnen genieten van je ervaringen. Ik zal de kids ook op de hoogte houden.

En bijzondere dag natuurlijk vandaag: gefeliciteerd met je verjaardag. Wordt dat nog op speciale wijze gevierd? Naar rato van leeftijd langer uitslapen?

groet, Ronald

pa en ma

Ha jarige job, van harte gefeliciteerd met je verjaardag,
heel speciaal midden op zee, met een flink briesje, las ik, goede vaart voor jullie allen!
groetjes

Ivonne

Hoi Martin,
Hoorde gisteren pas dat je weer was vertrokken. Nog van harte gefeliciteerd en goei reis.

eef

Echt gaaf om je verhalen te lezen. Ja sharita had gelijk hoor van de zomer. Hoe jij het neerzet super ook ik zal je nu volgen.
groetjes

Anja Koster

Hee Martin,
Wat een super leuk verhaal om te lezen. Ik kreeg net een mailtje van je ma zodat ik je kan volgen vanuit Oostburg!
Ik hoor natuurlijk geregeld wat van je, als we in ons autootje naar ons werk tuffen. Je hebt al heel veel gezien denk ik, en ook hard werken natuurlijk.
Nou ik wil je natuurlijk ook nog een goed en gezond 2011 wensen Martin en nog een goede reis verder en werk ze natuurlijk.
Gr Anja Koster

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!